ההתחייבות

בחודש מאי כתב לי חבר טוב הודעה: יש לך שנה וחצי להעמיד את רשימת חמישים הסרטים הגדולים בעיניך. מה קורה בעוד שנה וחצי, עניתי, והוא הגיב: אתה תהיה בן 50.
אני לא יכול להעמיד רשימה של חמישים הסרטים הגדולים בעיני, כי יש הרבה יותר מחמישים ואני לא רוצה לקחת אחריות וכו'. אבל בחודשים האחרונים כן נדדה מחשבתי בין הסרטים האהובים עלי, וחשבתי שאני כן רוצה להתחייב. אז החלטתי להכין רשימה של חמישים סרטים שהצפיה בהם היתה חשובה באופן מיוחד עבורי. אותו חבר יחגוג 50 כחודש לפני, ולכן חשבתי שאולי, כסוג של מתנה, החל מיום הולדתו ה-49 אשגר אליו בכל שבוע במשך שנה טקסט על סרט שהצפיה בו היתה משמעותית במיוחד עבורי, שנגעה בי בדרך יוצאת דופן, שאני נושא איתי את הזיכרון שלה לא פחות משאני נושא את הסרט, שעל הסרט (ולעתים על הצפיה בו) יש לי מה להגיד. ומאחר ואני רוצה להתחייב ולא להפסיק באמצע, החלטתי לכתוב בלוג ולפרסם את הטקסטים וכך יוכלו גם אחרים לקרוא אותם.
חשוב לדעת:
1. זאת לחלוטין לא רשימת 50 הסרטים הטובים בכל הזמנים ולא רשימת הסרטים האהובים עלי בכל הזמנים. לא להתפלא ולא לכעוס.
2. הרשימה כרונולוגית - מתחילה בערך בגיל 3...
3. אני לא גאון טכנולוגי ומקווה שאצליח להתמודד עם האתגרים של כתיבת בלוג גם ברמה הטכנית.

זהו. אפשר להפיץ, אפשר להגיב, אפשר כמובן גם להתעלם. במוצאי שבת ה-12.10.2019 עולה הבלוג הראשון. מקווה שנתראה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות